tutteluuuuh


- Vi kan mata duvor, ankor, elefanter och giraffer!

Sitter här och funderar på att plugga . Surt att det inte blir avklarat hur mycket jag än funderar. . .
 Om jag hade tillbringat lika mycket tid på att faktiskt göra läxorna hade jag kunnat klassas som en Diddi, eller pluggis som det också kallas. ^^

Ah, jag har inte så mycket mer att dela med mej av förutom att jag i detta nu sitter och hoppas på att min mamma la ner en O´boy paket i korgen under sin visit på ICA. Om så är fallet skulle jag bli lite smått jätte lycklig!
Jag har hört att det är bra att vara lättroad!


/ The one that does´nt want to åka skridskor tomorrow. . . But what in the name of love can she do about it? fight? I don´t think so people.        But that´s who it is.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0