team i hjärtat

HEY HALLÅ! Fredag kväll - goa grejer de! Jag har inte dissat teamet eller bloggen och kommer aldrig att göra. Men jag är lite knäpp ibland, hahaha. Riktigt bra ursäkt. Jag har en ursäkt för varje inlägg jag skriver, alltså inte så många!

Men i detta inlägget vill jag bara säga att jag är otroligt glad för att jag har så bra vänner!♥ Även om man inte alltid kan visa det så betyder dom oändligt mycket. "Hilda, Vickis... *Pust* Lycka till!" /Ett fejkcitat ur Lejonkungen.
Nemen girlzzzz, ni är bara så bra. Så bäst helt enkelt. Det är så kul att ni är bäst!

Sömn är en viktig del av livet.
Ska sova nooo. / Den blondeee Nanani



Jag kallas för "den coola tjejen" i skolan - INTE KONSTIGT!
(Tänk det i Björn-Gustafsson-stil)



Kommentarer
Postat av: Vic

Min vän, vilken fin bild!

2009-03-06 @ 23:35:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0