Spring spring !



Hejsan KÄRA vänner!

Här sitter jag med en tesked ångest och en matsked trötthet. Och för att inte tala om det lilla kryddmåttet av absolut mätthet. Vänta nu.. säger man så? "för att inte tala om.." ? jag talade ju precis om det. Ah, det där tål att tänkas på!

Idag har det varit VÅR IN THE JÖNKÖPING! Jaa, du hörde rätt! Solen sken så det bara smällde om det! Det är ju intressant hur folks humör rättar sej efter vädret. I måndags var det snöstorm blandat med lite regn och moln. Snacka om "the klassen down town"  Se upp för Psykologen!

Nåväl,
idag har jag och 50 cent umgåtts ganska rejält. Jag ska hålla föredrag om honom imorgon på engelskan. Har precis gjort det för pappa. Han tycker att jag ska säga - As a matter of fact. . .När jag inte vet vad jag ska säga.
Sen gjorde jag det för min halvt sovande mamma, samtidigt som pappa tolkade varje mening.
Men men, vi får helt enkelt se hur det går imorgon. Jag ska ju bara göra detta spännande föredrag för damerna i klassen. och Per....

The days JosJos - Här sitter jag och skriver. Ah.. Funderade på att säga - Arab på rullband , men jag orkar inte. Jag säger - Vi ses imorgon in the skolan! * klappa JosJos hår*


/ Hon som precis kom på att hon måste duscha innan hon sover! Skööööeeen också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0