STOR spindel i BRALLAN!




Heej gängeet!

Söndagen ÄR här. Eller den har varit här en stund nu. Faktiskt så är det måndag om typ två timmar. Men men. Idag har jag vart i kyrkan. Det var barnvälsignelse och pappa predikade. Han var taggad!

Annars då? ah, jag och Lillie köpte en pizza.

Ikväll har jag repat med Björn och Pao inför Björns konsert. Det gick riktigt bra och det var mycket kul! Efter det åkte alleman hem till truedssons och käkade kvällsmat. Joel Aleex Björn Nina Hilda Lillie Berit Anders Godisskål.

Så mycket intressant hade jag att skriva idag. Ah, lördaglive igår med, det var kul. Najs att träffa alla glada vänner som jag har!  Vårat besök till ett café blev inte direkt lyckat. Inget café var öppet. Och McDonaldsglassen var slut. OVER! Och bara så ni vet så innehåller den glassen bara sötningsmedel, fett och mer salt än självaste pommes! mmhmm..


The days josjos - Jag ska visa en rolig sak på JÖUTÖUB nån dag. . ^^  hahah. . .  *klappa*


Hej team, imorgon är det måndag och en massa datalektioner! woooooooooooho!

Spindel, vaa? . . .

/ The Hildegarden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0