SÖNDAAG



Hej plåsters!

Lägg märke till min skeptiska min på bilden. Jag är skeptisk till den här veckan som jag har framför mej förstår ni.

Här sitter jag och väntar på att Beck ska börja. Det är nog snart för nu har nyheterna haft sitt roliga!

Gårkvällen var go. Massa glada tjejer som snackade i mun på varandra. Det var ett väldigt ståhej om vilken låt som skulle vinna melodifestivalen. Hilda den konstiga flickan ville att Snälla snälla snälla snälla låter skulle vinna och dom andra tyckte att neee kan inte nån annan mer normaaal låt vinna. Ah, men istället vann ju nått annat. Varken normal eller konstig var den.

Nu ska jag gå o se hur beck slutar.


GODNATT!!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0