Lördag




Hey my little ponnys!


Här sitter jag och lyssnar på laleh och veronica maggio. Don´t you just love the blandning?

Laleh - han käkar kex
Veronica - kvällens sista cigarett

Ah, annars då? Jag sitter här och har ont både ryggen och i magen. Men på samma gång så kan jag inte säga att jag har ont i varken ryggen eller i magen. Har jag ett problem?

Snart ska jag ta tåget till Jönköping och fika med Fevah-girl och GussGuss. Jag har inte kommit nånstans den här dagen. Vaknade vid 13.15 . Åt frukost vid 14.00. Duschade 15.30. Sitter nu vid datorn med en tröja och handduk.  Om exakt en timme går tåget. Sist av allt blir det Lördaglive. Trevligt? jaa.

The days josjos - Testa att föna ditt hår nån gång!

/
JAG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0