isbitar!



Hey my beautiful faans!

Jaha. Igår hade jag skinnjackan på mej och bara för den sakens skull blev det blev rena rama snöstormen! Ah, svinkall var jag när jag kom hem.  Blööt och helt snöig. Usch på det! usch..
Idag tog jag förnuftet till fånga och samtidigt på vägen ut - min blåa jacka. Vaarm och mysig. Helt underbar. Den jackan älskar mej mer än självaste vintern.

Ah, idag hade jag också sånglektion med Lisa. Jaaa, vad ska man säga? Vi fick oss ett gott skratt efter mina tappra försök att nita dom höga tonerna.
- bättre lycka nästa gång Hildegarden!


The days Josjos (om du fortfarande läser denna fräna blogg) - Aaah, vad ska jag säga? Jag gjorde 1 tal i slutet av mattelektionen. Man kan ju fråga sej vad jag gör där egentligen? Nu ska jag äta semla.


/ Blå jackan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0