FrEdAg!



Heej fans.


Idag har jag lärt mej två saker :

Det första är att det är inte bra att Läsa sms samtidigt som man går ner för en trappa. Det är faktiskt så att du kan missbedömma antalet trappsteg och med starkt självförtroende stega rakt ut i luften. Detta kan resultera till ömmande fötter och ett flin från förbipasserande.

Det andra jag har lärt mej är hur man gör ett vindskydd av en kamel ute i öknen. Jag hade överlevt vilken sandstorm som helst kan jag ju säga!

Imorgon blir det tjejkväll hos Hildegarden. Jag ser fram emot skratt som skulle skära i mammas ömtåliga öron och en go melodifestivalsfinal med Caroline AF ugglas i spetsen! Snälla snälla snälla snälla...

Godnatt alla underbara vänner, och speciellt ett stort godnatt till mitt Godis eller TEAM som dom också kallas!

/ Hilthaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0