Fredag, med makt och förlåtelse!




Hallå ni människor med glada humöret!

Jag kan ju börja med att säga till Nanani att - Team Förstår, förmår och framför allt , Består!<3 OCH, det är faktiskt ganska kul att vi är bäst..

Till er andra. Idag är det fredag. Eller, nu är det kväll, men ni förstår grejen. Ikväll har jag spanat in så ska det låta och efter det skulle jag skåda en film med mina päron. Jag var helt taggad.
- aah! denna filmen är skit rolig!
- mmhmm.. okej.
- ah, då sätter jag igång den då?
- jaao, gör det du.

En bit in i filmen.

- ZzZz ZzZz..

Hilda, fullkomligt förkrossad.

- Föräldrar! ni kollar ju inte!

Föräldrar nickar till och stirrar på tv:n i två sekunder och stänger sedan ögonen samtidigt.

Vilket sveek!

The days josjos - Klappa josjos hår*   Det är så fruktansvärt sant att det inte är så skönt o klappa sitt eget hår. ^^


Godnatt!

/ Hon som testar kräkreflexer när hon borstar tänderna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0