en ascool tjej som skriver sällan

Min ascoolhet borde inte få komma ut för mycket i media, det är därför jag inte skriver så ofta. Och det är verkligen inte bara en ursäkt för mitt dåliga engagemang i bloggen. Idag har ascoola jag gått från A:are till B:are i skolan, vilket är positivt för min del, men särskilt för alla andra i den gruppen. Lite synd är det om A-gruppen som blir utan mig, nae.... Väldigt synd är det allt. Dom får trösta sig själva med en kladdkaka eller chokladbollar, eller varför inte... Turkisk peber? Liksom... Det är gott!
Asgott!

"Alltså, SER ni vädret eller!? Jag HATAR det här landet. Detta är inte ens ett väder!!"
Hahahahahaha, Natalie Bengtsson. Natalie Hanna Erika Bengtsson, du är allt för skön du. Rektet schöen er du!
Nu ska jag la checka facebook.

Puss på er alla.
/ Den ascoola!

Den där bilden får ni knappast se större!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0